Najčešće postavljana pitanja

Pogledajte odgovore na najčešće postavljana pitanja naših kupaca.

Što se dešava nakon što se prijavim za Savjetnika?

U  roku od sat vremena nakon prijave nazvat će Vas naš predstavnik. S njim ćete dogovoriti termin posjeta Vašem kućanstvu.

Kada će Savjetnik doći u moje kućanstvo?

Nakon što upišete svoje podatke, naš predstavnik će Vas kontaktirati kako bi dogovorio termin posjeta Vašem kućanstvu. Od prijave do posjeta je najčešće potrebno do tjedan dana.

Što Savjetnik radi kada dođe u kućanstvo?

Savjetnik za uštede će pregledati Vašu potrošnju struje, plina i vode te kreirati posebnu ponudu za Vaše kućanstvo kako bi na koncu imali manje račune.

Je li usluga Savjetnika besplatna?

Usluga Savjetnika za uštede u potpunosti je besplatna. Jamčimo da ćemo podatke koje nam ustupite koristiti isključivo u svrhu kreiranja neobvezujuće ponude za Vaše kućanstvo.

Mogu li ja rezervirati Savjetnika?

Savjetnika može rezervirati bilo koja osoba koja živi, odnosno posjeduje nekretninu na širem području Zagreba, Splita i Koprivnice.

Kako rezervirati Savjetnika?

Savjetnika za uštede možete rezervirati tako da kliknete ovdje.

Koja tvrtka stoji iza stranice Savjetnika za uštede?

Savjetnik za uštede je dio tvrtke RWE Hrvatska d.o.o.